Wednesday 18 June 2014

VIVIX CELLULAR ANTI - AGING TONIC

Di dalam satu penemuan, kajian klinikal menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang dapat menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.

4 MEKANISMA PENEMUAAN DITAHAP SELULAR
  • Kerosakan DNA.- dimana kita menghadapi berjuta serangan kerosakan DNA setiap hari. serangan - serangan ini mampu merosakan pengakalan data genetik dan mengganggu fungsi panjang umur yang dikenali sebagai "typo". RAMUAN VIVIX ADALAH UNTUK MEMPERBAIKI SELULAR DNA.
  • Pengawalan gentik - menyumbang pada kemerosotan pada tahap selular. dengan ramuab Vivix ia mempu mengaktifkan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.
  • Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel - sel - Ramuan vivix menggalakkan peningkatan tahap tenaga didalam sel.
  • Penimbunan Protin AGE - penimbunan berlebihan protin AGE boleh merosakkan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratol(kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.
Ia juga memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesiaatan sistem imun, kesohatan sendi, perlindungan pengoksidaan, peningkatan tenaga pada tahap selular, kesihatan dan kesejahteraan.

4 Ramuan Utama Vivix:

a. Polygonum Cuspidatum
- fungsinya adalah memperbaiki sel mati dan meningkatkan penghasilan sel hidup.

b. Anggur Muscadine
- anggur ni adalah anggur yang mempunyai kuasa antioksidan tertinggi di kalangan anggur-anggur didunia. (kuasa antioksidan 40kali ganda dari anggur biasa).
- kalau beli kat US, harga 1 gugus anggur Muscadine ni adalah 70USD tau. Mahal tak?? Vivix memang dah sangat murah kalau dibandingkan dengan harga anggur ni.
- Padahal yang paling diperlukan hanyalah kulit luarnya sahaja. Sebab kat kulit anggur ni terkandung Polifenol yang sangat tinggi. Polifenol ni lah agen pemangkin kepada Resvestrol untuk menjadi 10kali ganda lebih hebat dari Resvestrol sahaja.

c. Elderberi Eropah
d. Lobak Ungu


No comments: