Wednesday 18 June 2014

JATUH DAN BANGUN

BISMILLAH HIRAHMANIR RAHIM

assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya darnita ishak penedar sah shaklee yang baru nak bermula. mula2 bangun jatuh. lepas dah tengok kejayaan kawan - kawan dia mendoronmg saya untuk mula dari bawah agar saya lebih fahami bagaimana bisnes ini berfungsi.

Syukur alhamdullillah dengan nasihat kawan - kawan saya bermula sekali lagi...cuma yang penting jangan cepat mengalah...dulu hanya post dekat personl fb dan fanpage. sampai satu tahap saya rasa serabut dan berfikir. bagaimana nak bermula???

Dengan bantuan master - master yang berjaya dan tidak loket ilmu, mereka sedia membantu saya dalam mengecapi impian dan menaikkan tahap hidup saya. tahu sajala bila suami keje dengan kerajaan dan seorang tentera gaji berapala sangat dengan ekonomi zaman sekarang sekiranya kita tidak berfikir secara jauh.


No comments: